HitSportTeam.hu

Hit Gyülekezete

Edzés

2015. szeptember 22.
Túravezetés, Erdőjárás
2015. március 02.
Bódi László - RG, floorball és atlétika edző
2015. február 22.
Vasas szakadék túrakiírás
2015. február 16.
Edzésterv 2 hét
2014. november 03.
Hardi Éva - futóedző
2014. november 03.
Készülj velünk a 2015. év futó eseményeire!
2014. november 03.
Hit Futósuli Edzés terv

Túravezetés, Erdőjárás

2015. szeptember 22.

A gyaloglás a legalapvetőbb mozgásforma, nem kell tanulni, gyakorolni, megy magától. Gyalogolni sok helyen lehet és érdemes is! Egy esti városi sétának is meg van a maga hangulata, ahogy egy téli sétának is a ropogó hóban, miközben a hópelyhek szállnak az arcodra.
Ha pedig elhagyod a város zaját és ismeretlen helyek felfedezésére vállalkozol, akár a városod közelében lévő erdőkben, hegyekben, teljesen új megtapasztalásaid lesznek, garantáltan…
De bizony a séta, kirándulás és a túra között különbség van.

Kirándulás:
Fejünk kiszellőztetésének egy kiváló megoldása, 30-40 perces kiruccanás a közeli erdőbe, teljesen meg tudja nyugtatni az embert. Tudván, hogy Isten által teremtett helyen jársz. Ekkor nem kell sietni, lótni-futni, nem az a cél. A közösség, család, kapcsolatok építése, ha többen megyünk vagy éppen a saját gondolatainkban való elmerülés, ha egy kis magányra vágyunk.

Túra:
A kikapcsolódás legelterjedtebb tudatos gyalogos mozgásformája a túrázás. Ekkor azért megyünk az erdőbe, hogy új helyeket keressünk fel. Hogy tegyünk valamit az egészségünkért, megdolgoztassuk a hegyek emelkedőin az izmainkat, légző rendszerünket, és keringésünket, egyszóval mozogjunk, sportoljunk! Az útvonalat minimális pihenővel gyalogoljuk végig, hogy adott idő alatt minél többet lássunk a természetből.

Teljesítmény Túra:
Ezeken a rendezvényeken az a cél, hogy a megadott szintidőn belül érjünk célba. Ez esetben kapjuk meg a kitűzőnket és/vagy oklevelet a sikeres teljesítésről a nevezési díjért cserébe. Tempónk itt kimondottan gyors, erőteljes gyaloglás, mind felfelé, mind lefelé. Olykor a lejtőkön kocogni, futni is kell, hogy szint időn belül végezzünk. De nem ez a jellemző! A startban kapunk egy itinert és egy pecsételő lapot, amit az ellenőrző pontokon lepecsételtetve tudjuk bizonyítani, hogy igenis teljesítettük a távot.

Szakosztályunk rendszeresen szervez túrákat, a környék hegységeiben, Pilis, Visegrádi hegység, Börzsöny. Továbbá ugyanezeken a tájegységeken részt veszünk teljesítmény túrákon is, a Hit Sport Team színeiben. Általában 8-20 fő között szoktunk együtt gyalogolni.
Túráinkon fontosnak tarjuk, hogy a keresztény értékrendek ne tűnjenek el a város elhagyásával, hanem őrizzük meg azokat a teremtett természetben is!
Továbbá az is fontos, hogy együtt indulunk a találkozóhelyről és együtt érkezünk meg a célállomásra, nem hagyunk senkit az erdőben, még ha kicsit lassabb is a többieknél.

Jelentkezni a túrákra az: info@hitsportteam.hu címen tudok.

Amiket a honlapunk találhattok: http://hitsportteam.hu/

A http://hitsportteam.hu/kapcsolat menüpont alatt kérhetitek felvételeteket a hírlevélre, ez esetben havi egy-két alkalommal értesítünk benneteket az aktuális programokról. Melyben nem csak a túra kiírások találhatók, hanem minden egyéb sportág programja is, melyeket a Hit Sport Team összefog.

Havi szinten 1-2 túrát vagy teljesítmény túrát járunk végig. Télen sem tétlenkedünk, hóban kimondottan öröm túrázni. Például, minden évben részt veszünk a híres „Téli Mátra” nevű teljesítmény túrán, ahol több mint 1000fő induló van a 4 távon.

Alapvető túrafelszerelések:

  • Bejáratott kényelmes túracipő, túrabakancs (hosszútávon az edzőcipő nem bírja a strapát és hamar elhasználódik)
  • Hátizsák (Nem válltáska, szatyor és egyéb közértbe járó alkalmatosság, a terhelés elosztás miatt van rá szükség)
  • Hátizsákban (szendvics, csoki, energiaszelet, banán, szél- vagy esőkabát)
  • Folyadék (nagyon fontos! legalább 1,5l ásványvíz vagy gyümölcslé, lehetőleg ne az agyon cukrozott fajtából, minden 1% vízveszteségnél, a sejtjeidben az energiatermelés 10%-ot esik!!! Ha fáradsz, igyál!)

©2016 Hit Sport Team - minden jog fenntartva.